12.5.16

25 godina braka

Muž i žena imaju 25 godišnjicu braka.
 Muž pita ženu, s čim da je obraduje na godišnjicu. A žena će:
 - Izvedi me u striptiz bar. Baš bih rado vidjela striptizete, kako se svlače.
 - Što ćeš tamo? - upita muž te nastavi - Takvi lokali su samo za pohotljivce,
 koji dolaze gledati ženske po kojima teče voda. 
- Pa svejedno bi htjela vidjeti jer znam da si stidljiv. 
Ja sam već kupila karte. - Pa neka bude. - pristane muž.
 Kada su došli u bar, u garderobi ostave stvari, a garderobijerka kaže:
 - Dobar dan gospon Lojzek!
 Žena ga pogleda, a muž brzo objasni da je to kćerka od kolege s posla.
 Kada su se smjestili za stol, konobar pozdravi:
 - Dobar dan, gospon Lojzek! Žena ga ljutito pogleda, a muž će brzo:
 - Ah, draga, taj je bio konobar u našoj menzi na poslu.
 Žena ga je gledala sa strane i jedva mu povjeruje.
 Predstava počne i striptizeta se svlači. Dođe do hlačica i pita:
 - A tko će mi danas skinuti hlačice? I cijeli bar se razdere u jedan glas:
 - Lojzek!!! Žena pobjesni i ljutito ode iz bara. 
Muž za njom sav nesretan: - Draga, to su mi podmetnuli!
 Te ljude uopće ne poznajem! Ljubavi moja! Vjeruj mi, molim te!
 Žena sjedne u taksi, muž je jedva stigne i sjedne u taksi gdje mu je bila žena.
 Kad su se smjestili, taksist pozdravi:
 - Dobar dan gospon Lojzek. Što Vam je danas?
 Toliko dobrih kurvi smo vozili, a danas izaberete takvu staru babetinu?

Veliko i malo pivo

  Veliko i malo Jelen pivo Dođe lik u kafanu i kaž e konobaru donesi mi mali 'Jelen'.Dolazi konobar i donosi mu veliki. Na to će on ...