10.5.16

susret sa zgodnom plavušom u supermarketu

Mladić stoji u redu u supermarketu kad spazi
zanosnu plavušu iza njega kako mu maše i smije se.
Iznenadio se da mu maše takva ljepotica,
iako mu se odnekud činila poznatom, 
nije imao pojma odakle, pa je upita:
"Oprostite, mi se znamo?" 
Ona mu odgovori: "Možda se varam, ali mislim da ste vi otac jednog mog djeteta!"
Film mu se vrati unazad na događaj kad je jedan jedini put bio nevjeran:
 - "Bože, jeste vi striptizeta s moje momačke večeri,
 koju sam pred svim prijateljima ševio na biljarskom stolu,
 dok me je vaša prijateljica mlatila po guzi mokrim celerom
 i gurala mi krastavac u šupak?"
 Ne - odgovori ona. Ja vašem sinu predajem engleski.

Veliko i malo pivo

  Veliko i malo Jelen pivo Dođe lik u kafanu i kaž e konobaru donesi mi mali 'Jelen'.Dolazi konobar i donosi mu veliki. Na to će on ...