18.3.13

Haso konobar

Ulazi gospođa najboljih godina u restoran, sjeda za stol i pita konobara Hasu: - Možete li uključiti klimu, jako mi je toplo. - Ma, može, nema problema ! – reče Haso. Poslije 15 minuta gospodja ponovo pozove konobara i zamoli ga: - Možete li isključiti klimu, jako mi je hladno. - Ma, može, nema problema ! – odgovori Haso. Pola sata kasnije gospodja ponovo pozove konobara i kaže mu da ovaj put uključi klimu jer je opet jako toplo, na što Haso odgovori da nema problema. Sve to promatra Suljo za drugim stolom te pozove Hasu i upita ga: – Zašto dozvoljavaš da te ova žena zajebava stalno, te uključi te isključi klimu. - Ma zajebavam ja nju, mi uopće nemamo klimu !

Veliko i malo pivo

  Veliko i malo Jelen pivo Dođe lik u kafanu i kaž e konobaru donesi mi mali 'Jelen'.Dolazi konobar i donosi mu veliki. Na to će on ...